LG GSP545PVQV zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG GSP545PVQV zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Mosaic 16-09-2014
Geschreven voor: LG GSP545PVQV zilver

Zie mijn review bij de GSL545NSQZ inzake het gemelde probleem met het achterover hellen.

Bar25 31-10-2013
Geschreven voor: LG GSP545PVQV zilver

Ideaal materiaal waarop je geen vingers ziet. Koelkast is lekker ruim, maar ruimte in de vriezer valt een beetje tegen. Als hij echt aanslaat kan hij een beetje herrie maken, maar dat is heel kort.Verder bevalt hij prima, maar ik hem hem ook nog maar kort.

Bandoek 30-10-2013
Geschreven voor: LG GSP545PVQV zilver

Hele mooie koelkast met echt veel ruimte, krijg hem bijna niet vol. De handgrepen zijn netjes weggewerkt. Maakt uiteraard een beetje geluid, maar is echt niet storend. Ben van plan om hem in te bouwen, dan hoor je volgens mij helemaal niets meer.

Desiree Kuijpers 16-10-2013
Geschreven voor: LG GSP545PVQV zilver

Ik ben zeer tevreden over mijn Amerikaanse koelkast. Prachtig strak model en veel ruimte Voor het eerst ijsblokjes en koud water. Mijn kleinzoon is ook blij met het grunch ijs, zodat hij lekker een soort slush-puppie kan maken.Het enigste nadeel is dat hij ver achterover hangt, maar dat hebben we opgelost door er een blokje onder te zetten.

naam henk 13-02-2016

De mijn hang ook achterover maar de binnenkant is wel waterpas?

connyheeren 02-10-2013
Geschreven voor: LG GSP545PVQV zilver

Hiervoor 10 jaar Samsung gehad. Maar de vormgeving van deze ijskast was zo anders dat we daarom hiervoor hebben gekozen. De ijskast is wel minder diep als de oude koelkast en kan hierdoor minder kwijt als voorheen. Wel praktisch dat je 2 pakken achter elkaar kwijt kan in de deur. Vriezer werkt prima. Zeer praktisch dat ijsblokjesdeel tegenwoordig in de deur zit zodat de planken precies correct zijn. Voorheen nog wel eens probleem dat als je er wat inlegde de deur niet dicht kon omdat er dan iets uitstak. Zolang je nu planken aanhoudt gebeurt dat niet meer. Kortom prima ijskast. Had iets dieper gemogen.